keskiviikko 19. heinäkuuta 2017

MY DAY - VLOG





Haha vähän älytöntä, että otan lomaa mediasta tekemällä mediajuttuja koko vapaapäivän :D Mutta tuli vain inspistä tehdä MyDaytä ja samalla kuvata yhtä musavideota. En varmaan sitä koskaan kuitenkaan julkaise, koska se kuuluu mun "ei näin"-projekteihin. Teen niitä aina välillä, että toteaisin konkreettisesti ettei joku tietty tyyli ole mun makuun haha :D

Mutta oli tosi rentouttava päivä, ja varsinkin kun sai laadukkaat naamiot naamaan ♥︎ Olen ennen lukenut että nuo mustat face maskit on aika kivuliaita poistaa. Valmistauduin henkisestikin, mutta yllätyin miten kivutonta ja tehokasta se oikeasti oli! Mulla on ollut viikottainen rutiini käyttää MayBeautyn mutanaamiota, mutta tästä FaceMask ja geelimaski - yhdistelmästä tuli mun uusi suosikki! Nyt kaikki lukijani saa lisäksi -30% alennuksen MayBeautyn tuotteista koodilla roxy30 


Mitä mieltä olitte videosta? :) 

* postaus toteutettu yhteistyössä MayBeautyn kanssa 

10 kommenttia:

  1. Ihana video! Oon itekki kokeillu tollasii naamioita,tykkään hirveesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥︎ Jep, ne on ihan parhait! Tykästyin tosi paljon!

      Poista
  2. Tosi kiva video! :) Ja hei mikä toi biisi on? :)
    Mä en oo ennen testannu facemaskii ku oon luullu et sattuu tosi paljon. Mutta voisin tilata jos ei oikeesti oo paha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Se on Creative Commons musiikkia, mutta nimeltään "Good For You" :)
      Minä myös, mutta ei sattunu! Tilaa ihmeessä - et varmasti pety :)

      Poista
  3. Oi va somrig Roxy, helt jätte cute video <3

    VastaaPoista
  4. Näyttipä ihanan rennolta päivältä! Mistä noita maskeja saa helpoiten esim HKI keskustasta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ihana päivä :) Niitä varmaan löytää eri kauneuskaupoista, mutta nää tupsahti kätevästi postiluukkuun :D
      Ei tarvinnu lähtee yhtään mihinkään :D

      Poista
  5. ihana sinä😘 Oon aina halunnu testaa tollasii facemaskeja ja täytyypä kokeilla nyt😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puss Cami :-* Ihan parhait, niin kuin sinäkin! :) <3

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥