maanantai 17. heinäkuuta 2017

ELÄMÄNI FAQ


» Ootko oikeesti Suomesta? Kyllä kyllä. Olen joskus aikaisemmin maininnut, että mua luullaan usein portugalilaiseksi. Ja aina täsmälliseksi just Portugali! Olen saanut kuulla, että olen aivan liian tummapiirteinen ja ulospäinsuuntautunut ollakseni suomalainen (tai skandinaavi). Olen kuitenkin syntynyt Helsingissä, ja molemmat vanhemmat ovatkin suomalaisia, mikä on ehkä se ratkaisevampi asia geenejä ajatellen :D   

» Mikä toi sun arpi on kädessä? Musta tuntuu että jokaisella on jotain elinikäisiä ruhjeita, ja mulla on sellainen oikeassa kädessä. Se on hassu muisto hullusta illasta jolloin kaaduin aika pahasti pyörällä. En ymmärrä miten ei käynyt huonommin, ja olin kyllä todella onnekas. Ei kannata pyöräillä kilpaa baariin, mutta... olenpahan ainakin elänyt täysillä! 


Untitled


» Onks sun nimi oikeasti Roxy? Kyllä ja ei. Roxy ei ole passissa merkitty nimeni, mutta ei ole enää tällä maapallolla ihmistä joka edes käyttäisi mun oikeaa nimeä. Harva kaveri edes tietää tai muistaa sitä. Ja jos totta puhutaan, en välillä minäkään, heh. 

» Ootko muka oikeasti 21? Ikäni on toinen useasti selvitettävä asia mun elämässä :D Taidan olla ikuinen babyface, mutta olen kuitenkin aina syntynyt -95, uskoo sen sitten tai ei. En osaa laskea kertoja kun ajokorttiani ollaan luultu väärennetyksi, tai että olen joutunut kaivamaan muitakin kortteja esille haha :D 

Untitled

» Miksi muutit Helsinkiin? Koska rakastan Helsinkiä, enkä ollut onnellinen missä olin. Työni vie varmasti muualle maailmalle jossain vaiheessa, mutta tulen aina näkemään Helsinkiä mun kotikaupunkina :) 

Kommenteissa on ollut lähiaikoina aika yleinen kysymys: missä olet?
Nyt olen ollut vähän pidemmällä blogi-kesälomalla, ihan sen takia, että teen töitä n. 10-12h päivässä. Tai... konkreettisesti sen 8-9, mutta kun on kyse työharjoittelusta, se harjoitteleminen ja valmistelu ei tietenkään lopu siihen työpäivään. En luonnollisesti ole nukkunut, hengaillu kavereiden kanssa, tai muuten tehnyt kauheasti "kesään liittyviä" asioita, mutta tämän kesän jälkeen istahdan taas koulunpenkille uudella motivaatiolla ja paljon asiantuntevampana :)

Kohtaa tulee MyDay mun ainoasta oikeasta vapaapäivästä! :) Stay tuned.

- Roxy

5 kommenttia:

  1. Mielenkiintoisia kysymyksiä ja vastauksia. Hauska oli kuulla sinusta pitkästä aikaa, mutta tosiaan jos päiväsi ovat noin pitkiä, niin ymmärrän että bloggailu jää taka-alalle:) Tsemppiä sinne ja My daytä odotellen! Toivottavasti pian sinäkin ehtisit nauttia kesästä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit :) Joo täällä stressin keskellä yritän parhaani haha :D
      Toivotaan! Elokuussa muutaman päivän loma edessä ;)

      Poista
  2. Tosi kiva postausidea! Varmaan aika ärsyttävää tuo, että joutuu kunnolla todistelemaan ikäänsä. Mieluumminhan sitä kuitenkin näyttää nuoremmalta kuin vanhemmalta! :D

    http://mahdollisestiehka.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo siis... oon kyllä monta kertaa kysyny et onko ne tosissaan :D
      Mutta yritän just ajatella näin, että sit 40-vuotiaana on kivempaa kuin nyt haha :D

      Poista
  3. Tulinpa sit vastavierailulle ja vau! Oot upea. 😍 Jään lueskeleen sun muita postauksia.. :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥