tiistai 6. kesäkuuta 2017

YKSI VUOSI


"Missä sä olet ollut?" "Sun pitäis kirjoitta useammin!" ... Niin mun ehkä pitäis, mutta kiireen ja sairasloman takia voimat ei oo riittänyt kaikkeen. Kuitenkin, mä oon nyt opiskellut kuvausta ja editointia yhden vuoden, enkä ole katunut sekunttiakaan mun koulun vaihtoa! Mikään ei tietty ole täydellistä, mutta viime vuodesta on opintojen ja luokan kannalta ihan huikeita muistoja! :)

Syksyllä me tehtiin ryhmissä lyhytelokuvia eri ohjeistuksilla. Näin myöhemmin ajateltuna, niin joo, ollaanhan me parempia tänä päivänä, mutta ei me huonojakaan oltu :D Olin itse asiassa kaikissa elokuvissa näyttelijänä, ja hoidin sitten jälkituotannon.

1_2

1_1

Joulun jälkeen meillä alkoi superpitkä ja kamala kurssi, jota saatiin valmiiksi nyt kesäkuussa :D Keväällä olin mm. maskeeraajana elokuvassa, ja oli ihan superhauskaa! Yleensä meikataan ihmisiä, jotta ne näyttäisivät paremmilta, mutta mun projektina oli alla oleva "syöpäpotilas" ja muutama punkkari. Oli pikkasen haastavaa :D Sain myös tavata Pelle Miljoonaan!

bedpunk
bedpunk_2

889

Loppuosa siinä pitkässä kurssissa oli monikameratuotanto. Onnistuimme mielestäni tosi hyvin, ja meillä oli ihan superhauskoja lähetyksiä! Nyt odotan, että viimeiset opintopisteet rekisteröityy, ja elokuussa sitten innokkaana takaisin tuutoriksi :) 

Olen ihan unohtanut kertoa, koska tuli mullekin ihan puskista; mutta olen nyt tällä hetkellä muuttanut Turun saaristoon tekemään harjoittelua koko kesän. Täällä mietiskellään nyt elämän menoa Lidan kanssa :) Hauskaa viikkoa! ♥︎

- Roxy 

2 kommenttia:

  1. En tiennytkään että opiskelet kuvausta ja editointia. Vaikuttaa ihan hauskalta hommalta ja kuvista päätellen menoa ja meininkiä on riittänyt:) Hamri van ettet kirjoita useammin, mutta tosiaan elämässä joskus on muutakin ja aika ei yksinkertaisesti riitä kaikkeen, parempi karsia sitten harrastuksista pois niin ei pala puhki ja harrastus ei ala tuntumaan epämiellyttävältä:)

    VastaaPoista
  2. Kuulostaapa huikeelta noi elokuvahommelit! :) onnea harjottelupaikasta ja ihanaa kesää sulle! <3

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥