sunnuntai 4. kesäkuuta 2017

KUUSI KUMMAJAISFAKTAA


Ollaanhan me kaikki outoja omalla tavalla, ei sitä voi kieltää :D

collage1

1. Huuhtelen aina keitettyjä kananmunia kun olen kuorinut ne. Inhoan sitä niin paljon, jos kuori joutuu suuhun :D

2. Annan harvoin mikron piipata. Pienenä leikin aina, että pelastin maailmaa pommilta :D 

3. Pelkäsin pienenä rullaportaita. Tukin oikeasti niin monta kertaa rullaportaita ruuhkassa kun en vain uskaltanut astua mukaan. Jännitin jotenkin, että askel menisi ohi, tai että jäisin jumiin..?

4. Olen kokenut useita maanjäristyksiä. Pieniä ja isoja. Tosi kiinnostavia kokemuksia kaikki! 

collage58

5. Tikittävät kellot on niin ärsyttäviä. En ole muistaakseni koskaan pitänyt analogista kelloa mun huoneessa. Yökylässä olen myös monta kertaa kylmästi siirtänyt kelloja pois huoneesta XD 

6. Mun perheen autoilla on aina ollut nimiä... Meillä oli niin usein saman merkkisiä tai värisiä samaan aikaan, ettei adjektiivit enää auttanu. Siitä tuli jonkinlainen tapa vääntää nimiä kirjaimista tai nimipäiviä numeroista. Nyt kun ajattelen asiaa, meillä oli sama tilanne orkesterissa. Lopuksi kaikkien viuluilla ja selloilla oli omia nimiä, ja mun viulun nimi taisi olla Vera :D 


Oliko täällä joku toinen kummajainen joka pystyi samaistumaan johonkin? Ei? XD 

- Roxy 



9 kommenttia:

  1. Ahahah, ihana postaus! :-D tuo 5. kohta on niin totta myös mun kohdalla, ja oon kans useat kerrat kavereilla ja sukulaisilla siirtänyt kelloja yöksi pois huoneesta. Ne on jotain niin ärsyttävää! :-D
    Sulla on muuten tosi ihanat hiukset! Tuo väri, pituus ja kaikki! ♡

    www.tiiajuutinen.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia! ♥ Joo varsinkin kun yrittää nukahtaa, kun jää vain kuuntelemaan joka sekunttia :D
      Ja kiitos taas! :D Olen aika äskettäin laittanu pidennykset Vihreässä Kammassa, ja väri onnistui kyllä ihan harvinaisen hyvin omaan sävyyn! :)

      Poista
  2. Näitä on aina niin hauska lukea! Mulla on muuten sama toi, etten anna juuri koskaan mikron piipata! :D En ehkä niinkään leiki pelastavani maailmaa pommilta, vaan mua ärsyttää niin suunnattomasti se piipitys, joka tuntuu ettei se koskaan lopu kun pääsee alkamaan. Koen helpommaks vaan keskeyttää lämmityksen viimesen sekunnin kohdalle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sini, kiva että tykkäsit :) Joo meillä on aina ollu sen lisäksi tosi ärsyttäviä mikroja XD
      Se auttaa myös muistamaan ruoan, koska unohdan usein, heh :D

      Poista
  3. Mäkään en ikinä anna mikron piipata! :D Tämä oli hauska postaus! :)

    VastaaPoista
  4. Hauskoja faktoja! Ensimmäiseen pystyin hyvin samaistumaan ja tämä oli itse asiassa omassakin faktapoustissa äskettäin:)

    VastaaPoista
  5. Haha nää oli niin hyviä faktoja! Haluaisin joskus kokea pinenen maanjäristyksen, se olis kyllä siistiä :o
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥