perjantai 29. huhtikuuta 2016

MUN VUOSI SOHVAPERUNANA


Olen nyt taas vähän pidemmällä vierailulla täällä etelässä, ja aloitin mun "loman" Kemiössä ♥ Koulussa on vähän tylsä kurssi menossa, niin otin tällaisen kahden viikon extempore loman! Hups :D

Kävimme äidin kanssa vähän shoppailemassa, ja tartuin hetkeen ostamalla uudet treenivaatteet. Mä oon ehkä sen verran materialisti, että saan enemmän motivaatiota aloittaa uuden "kauden" jos mulla on freesit vaatteet. (Olenko ainoa? :D) Päätin tänä vuonna olla vähän värikkäämpi, eli käytännössä salin oma diskovalo ;)

Treenivaatteet
Treenivaatteet_1

Viime vuonnahan mä olin ihan hurahtanut treenaamiseen, mutta sitten tuli muutto ja kiireiset opinnot, ja muutenkin mun motivaatio otti pienen alamäen.. Olen nyt ottanut pienen varaslähdön tässä, vaikka päätin aloittaa vasta ensi kuussa kunnon treenaamisen uudestaan. Kävimme äidin kanssa päivittäin ratsastamassa meidän hevosella ja uimassakin, ja muutenkin olin pitkillä lenkeillä koiran kanssa. Vaasassa kun ottaa pari askelta niin on jo juossut kaupungin läpi.. :D Mun koiran kanssa on vaan välillä vähän kuumottavaa juosta, kun se painaa suunnilleen yhtä paljon kuin minä, eikä sitä helpolla pysäytä jos innostuu alamäessä... Kuten Pohjanmaalla sanotaan: "Hyvä on, ja ojas ollaan." ':D

Mitä mieltä olette näistä vaatteista? :) Ja onko teillä jotain kesäkuntoon- suunnitelmia taikka vinkkejä? ;) 

- Roxy 

14 kommenttia:

  1. Tosi kivat housut! :) Ja ei kyllä uskoisi että sulla on ollut vuoden tauko :D

    VastaaPoista
  2. Tosi kivat pöksyt! :) ja mulla on kyllä ainakin kans silleen et oikeanlaiset vaatteet motivoi treeniin niiiiin paljon:'D sulla on kiva blogi :3 jään seurailemaan :)

    Kk-kohtikauneutta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Joo mulla on kyllä aina ollut todella tärkeä osa sitä treenaamista. Ja varsinkin aluksi yksi motivaatio lähteä treenaamaan, että saa käyttää niitä vaatteita :D
      Tervetuloa mukaan! ♥

      Poista
  3. Ihania kuvia! :) Itsekin pitäisi aloittaa treenaamaan enemmän, mutta aika ja motivaatio ovat hieman puutteellisia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Enni! :) Ja hei, uudet treenivaatteet jalkaan niin eiköhän se siitä lähde ;)

      Poista
  4. Ihanat housut! Mäkin tykkään käyttää värejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Petra :) Kyllä piristää ihmeellisen paljon!

      Poista
  5. Siis voihan kroppakateus! Oot upee *_* Ja noi pöksyt kans!

    VastaaPoista
  6. Kivannäköiset housut! On muuten ihana ulkoasu tässä siun blogissa :-)

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Olin itse joskus kova treenaamaan mutta nyt ollaan oltu ilman treeniä öö 3-vuotta :D En vain saa jotenkaan aikaiseksi lähteä salille, vaikka sinne ei pitkä matka olekkaan haha semi laiska? :D Toki liikun koirien kanssa joka päivä 3-4 tuntia niin ei onneksi olla ihan rapakunnossa :P Mutta mitä noihin urkkavaatteisiin tulee, kyllä mä ainakin saan motivaatiota niistä. Onhan se paljon kivempi vaikka lähteä lenkille kirkkaissa pöksyissä kun niissä hiirenharmaissa vanhoissa collareissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän tuollaiset lenkit on jo paljon liikuntaa! Mul on tosi ikävä mun koiraa myös siinä mielessä, että arjessa tuli liikuttua paljon paljon enemmän kuin nyt. Ja olet ihan oikeassa! :)

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥