perjantai 11. syyskuuta 2015

LET'S GO TO THE CIRCUS


Sometimes, the only way to stay sane is to go a little crazy. 
Let the show begin!

PicMonkey Collagehgfgf

Meillä oli ensimmäiset keltanokka-sitsit (Gulissitz) torstaina, ja illan teemana oli sirkus :)
Minähän olen aina tykännyt kaikenlaisista naamiaisjutuista ja puvuista/teatterista ja oon kyllä tosi innoissani kaikista sitseistä kun saa pukeutua. Sitä paitsi olen löytänyt mun naamiais-soulmatein, Jessican :D Kaikki mikä minulta ei löytynyt, löytyi Jessican vaatekaapista! ♥

IMG_9411_Fotor

IMG_9408_Fotor

Mä valitsin "hahmoksi" sirkustirehtöörin (ringmaster). Pukuun kuului myös raippa joka unohtui kuvista :D Tosi moni ei varmaan uskaltanut pukeutua kunnolla (ja saatiin tietää teemasta vasta 2 päivää ennen!) mutta illan aikana näin kyllä tosi kekseliäitä pukuja! Ilahduin kyllä kovasti kun ihmiset kehuivat mun pukua, ja kysyivät mistä olen ostanut mun osia :) Yksi mun suosikeista oli kyllä Julia, joka oli popparimyyjä :D
Ihan sairaan kekseliäs, ja muutenkin helppo asu ✌

mnmnmnPicMonkey Collage

Minusta ne parhaat puvut ovat niitä mihin ollaan käytetty mielikuvitusta, ja nimenomaan sitä panostusta. Onhan sitä todella helppoa käydä ostamassa jonkun valmiin puvun, mutta mun mielestä se ei oo se juttu. Jos vain käyttää ja vähän mielikuvitusta ja muuntaa jotain vaatteita, niin voi saada vaikka mitä aikaseks! Esim. mun puvun hinnaksi tuli loppujen lopuksi 4€ :D

Mitä mieltä olette? Ja olisi tosi kiva kuulla mitä kivoja asuja te olette nähneet! :)

- Roxy 

10 kommenttia:

  1. Ihana asu! Aivan upean näköistä ;)

    VastaaPoista
  2. Mielikuvituksella saa paljon aikaa:) oli varmaan kiva ilta teillä!:)

    VastaaPoista
  3. Sun blogis mun Linkkaa blogisi -esittelypostauksessa ;) käy kurkkaa! http://pannariblogi.blogspot.fi/2015/09/linkkaa-blogisi-esittelypostaus-3.html

    VastaaPoista
  4. Vitsi va kiva du gilla min asu, läst nu din blogg fö fösta gången o blev så glad då ja så att du tyckt om min "popcornasu" men din asu va ju föst huippu🙈

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥